søndag den 24. juli 2011

Det må være årets gevinst!

DET ER HELT VILDT!

Jeg har vundet en konkurrence. Og det er ikke hvilken som helst konkurrence! Jeg har vundet TV2 Sportens såkaldte 'historiske konkurrence', hvor man dagligt kunne svare på et spørgsmål om tidl. udgaver af touren.

Jeg var med i 2 dage, før jeg vandt dagens konkurrence og dermed gik videre til hovedkonkurrencen sammen med de øvrige 22 dagsvindere. Og den vandt jeg også!

Hvad har jeg så vundet? Jeg skal til Frankrig næste år for at cykle ASO´s (organisationen bag Tour de France) udgave af Kongeetapen for motionscyklister. Man skal være i GOD form, for i år gik turen på 109 km over Col du Telegraphe, Col du Galibier og Alpe D´Huez. Turen indeholder fly, 3 dages ophold med halvpension samt en masse sponsortøj. Læs mere her

Glæder jeg mig? HELT VILDT. Det bliver en kæmpe oplevelse, og jeg vil gøre alt for at blive 100% klar. Det er noget, jeg aldrig ville have tilmeldt mig på egen hånd, og nu forærer TV2 mig turen. Den eneste lille hindring er, at jeg skal have min egen cykel med, og det går jo ikke med en citybike :-O

Så nu kaster jeg mig samtidigt over en anden drøm: at deltage i Challenge Copenhagen i august 2012. Cyklen er der nemlig ingen vej udenom længere. Ryggen har det endelig ok, så jeg tør drømme om, at begge dele kan blive virkelighed.

Tal lige om et motivationskick af de HELT store :-D

9 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare fantastisk - kæmpe tillykke May-Britt :-) Det bliver spændende at følge dine forberedelser til både det og CC12.

    SvarSlet
  2. Stort tillykke :-))
    Glæder mig på dine vejne, og til at læse om oplevelsen når den tid kommer.

    Susanne

    SvarSlet
  3. Tillykke.

    Det bliver da kun skubbet til mange nye sjove spændende og lærerige indlæg...

    Vi glæder os alle sammen over du har vundet!!

    SvarSlet
  4. Ja helt vildt, bliver spændende at følge dig ud i de nye udfordringer. Glæder mig på dine vegne :-)

    SvarSlet
  5. Kære May-Britt!

    STORT TILLYKKE med din første præmie i Rapha og TV2's Historiske Tour de France quiz. Som du selv nævner; Det er ikke en helt almindelig præmie du har vundet - du kan læse nærmere omkring den her: http://www.rapha.cc/rapha-and-tv2-sport-letape-2012-competition - Vi vil kontakte dig Mandag 24/7. Vi glæder os over præmien allerede har tændt din indre glød! De bedste hilsner - Jesper Grundahl / RAPHA Performance Roadwear

    SvarSlet
  6. Stort tillykke, du er da den perfekte vinder til sådan en præmie.

    Med dig som vinder får vi andre også noget ud af det, i form af forhåbentlig mange gode indlæg på bloggen :-)

    Har du styr på svøminingen? Jeg kunne godt tænke mig at lærer at svømme crawl, men ved ikke helt hvor man går hen som voksen for at lærer det, tænker at det er lidt pinligt med svømmeundervisning til voksne.

    Hilsen

    Mette

    SvarSlet
  7. Hvor er det fantastisk! Stort tillykke.. det glæder jeg mig da til at følge her på bloggen :o)

    SvarSlet
  8. For sejt, stort til lykke, under dig en super god tur :)

    Og endnu mere sejt, hvis dette var "dråben" til din CC tilmelding ;-)

    SvarSlet
  9. Tak allesammen :-)
    Det bliver helt sikkert en udfordring af de helt store! Og i skal nok få alle de drabelige detaljer i løbet af det kommende år ;-)
    May-Britt

    SvarSlet