onsdag den 9. januar 2013

2 tilbage og 1 frem

2 ting fandt sit svar i går. Jeg havde husket forkert måned omkring turen til Alperne, og da jeg allerede har en ikke-flytbar aftale i den "rigtige" weekend, må jeg droppe at tage med.

Idéen om et nyt Furesø Marathon er foreløbig lagt på is. Jesper har kastet sig over cykling som restitutionssport, og den slags kan man som bekendt komme grueligt galt afsted med. Jesper er pt. temmelig forslået efter et møde med en høj kantsten, så marathon er ikke muligt. Desuden har han et par foredrag i den periode, og man kan jo ikke udelukke, at der kommer flere til, så han tør ikke sige ja, hvilket er helt forståeligt.

Tilbage er ØL Marathon, som til gengæld skrider planmæssigt fremad. Jeg har hørt fra Michael Nielsen, at der kun er 10 pladser tilbage, og at pigerne skal sørge for solide dansesko, for vi er i undertal i forholdet 1:5, men det skal man jo som kvinde ikke klage over ;-)
Der er stadig tekniske vanskeligheder med løbets hjemmeside, og vi har derfor aftalt, at såfremt dette stadig er tilfældet i weekenden, vil startlisten blive trykt her på søndag.

3 kommentarer:

  1. Øv, lige nøjagtigt Furesø Marathon var ét af de løb, som i 2013 kunne lokke mig ud på 42km... Kunne du ikke arrangere uden Jesper, den stakkel ;) ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Michael
      Det er jo et fælles projekt for Jesper og mig, og jeg skal nok gøre alt for at lokke ham med på at arr. et løb i 2013 :-)

      Slet
  2. Vi ses til ØL marathon. Jeg er ikke den store danser, så tæl ikke mig med :-)

    Jeg håber det bliver lidt køligere end i 2011.

    Hilsen

    Mette

    SvarSlet