fredag den 2. august 2013

Nye ting

Det er synd for jer, der ikke var på Østerbro stadion i går aftes, for der var atletik i topklasse! Her er BT´s artikel om stævnet Vejret var perfekt: 22 gr., overskyet og næsten ingen vind. Rigtig god stemning, især under løbedisciplinerne, men også kuglestød for mænd rev folk med.

Jeg har købt bogen "Run or Die" af en legende (hvis man kan være det i en alder af 25 år) indenfor trailløb Kilian Jornet for den formidable sum af 88 kr. inkl. levering på Amazon.co.uk Trailløb er jo ikke mit område, men jeg er meget fascineret af dette spanske løbefænomen. Hvis du klikker på linket, kan du under bogens billede læse begyndelsen af bogen på "Search inside this book"

Jeg har modtaget et tilbud fra Zebla om jeg vil prøve deres vaskemiddel til sportstøj samt spray til ildelugtende sko. Jeg er stødt på produktet i flere sportsforretninger, men jeg må indrømme, at prisen har haft afholdt mig fra at teste, om vaskemidlet virkelig kan fjerne svedlugten fra tøj. Især er mine langærmede undertrøjer et oplagt stykke tøj at teste på. Ikke at det er relevant pt., men det bliver det vel desværre igen på et tidspunkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar