torsdag den 2. januar 2014

Hen over nytåret

GODT NYTÅR

Jeg beklager tavsheden på bloggen hen over nytåret, men her har været fuld fart over feltet siden søndag aften, hvor mit barnebarn, der nu er blevet 21 måneder, flyttede ind med sine forældre :-)

Lad mig starte med at samle op på sidste indlægs omtale af en mulig coach. Det bliver ikke til noget i denne omgang! Målet, som jeg havde sat op, mente han ikke var realistisk (det mener jeg stadig, at det er), men det var bestemt ikke det, der skilte os, men jeg ville være nødsaget til at opgive løbet i Espoo, og det er jeg ikke parat til. Jeg havde ikke tænkt over, at fra en coachs synspunkt vil det spolere alt at løbe 24 timers løb 2 mdr. inde i et 6 mdr.s træningsforløb. Da jeg havde tænkt det igennem, valgte jeg at melde fra.

Uden at komme ind på årsag har Jesper og jeg været lidt på kant i et par måneder. Den slags hører til mellem os personligt, men jeg vil gerne fortælle, at det selvfølgelig har haft indflydelse på min motivation og medført frustration i al almindelighed. Det kom så langt, at jeg var usikker på, om han overhovedet ville tage med som crew til Finland, men vi har nu fået snakket ud om tingene, og alt er igen, som det plejer at være.

Og nu, hvor vi er gået ind i det nye år og januar måned er påbegyndt, er der jo foruroligende kort tid til løbet!!! Jeg er stadig nervøs for formen, men den vil blive testet af i form af 2 lange ture med Jesper, som er planlagt til at finde sted i henholdsvis Malmö og Birkerød. Så skal sandheden nok komme på bordet :-]


Ingen kommentarer:

Send en kommentar