lørdag den 22. marts 2014

Fartholder?

Undskyld Anne og alle andre, der har været bekymret over tavsheden på bloggen. Det er ikke, fordi der er sket noget alvorligt, men fordi jeg ikke aner, hvad jeg skal skrive,når motivationen ligger på bunden af noget, der minder om en bundløs sø. Måske skal jeg bare skrive om det, for svingende motivation har været en del af mit liv som løber, siden jeg startede i 2005. 

Det irriterende er, at jeg faktisk ikke har nogen idé om, hvorfor jeg har det sådan! For 13 dage siden satte jeg en PR, som jeg troede var umulig, og så smider jeg det hele på gulvet i stedet for at ride på bølgen frem mod næste lørdags halvmarathon, som jeg planlagde. Helt ulig tidligere kan der gå både 2 og 3 dage, uden at jeg løber. Så noget skal der ske - og snart!! 

PR har jeg sagt farvel til, og i stedet for har jeg tilbudt at være fartholder, da et par stykker er blevet skadet. Jeg ved først i morgen, om det er aktuelt.


2 kommentarer:

  1. Kære May-Britt

    Godt at høre at det "bare" er motivationen der mangler. Måske er du blevet for magelig, nu du har fået bil? Nej, spørg til side. Har du ikke et program der skal følges? Uden det kan man godt komme til at slappe lidt for meget af...

    Anne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg får helt sikkert cyklet meget mindre nu, hvor det ikke længere er mit transportmiddel til arbejde.
      Med hensyn til program, så har jeg aldrig fast en fast plan, bortset fra den ene måned jeg var hos Brian Dåsbjerg. Jeg tror mere, det hænger sammen med, at jeg ikke rigtigt ved, hvad jeg vil på længere sigt. Frustrerende!! Måske mangler vi bare bedre vejr i Birkerød? ;-)

      Slet