søndag den 16. marts 2014

På slingrekurs

Måske burde jeg selv tage mit billede til efterretning, for der har godt nok været lidt slinger i valsen de seneste par dage! Undskyldninger løber man aldrig tør for, og jeg har brugt dem flittigt. 

På aftenhold i 5 dage. Afsted hjemmefra kl. 14, hjemme igen kl. 23.15, geare lidt ned over en krimi i TV, gerne suppleret af en portion is (den slags findes ikke i små udgaver) og først i seng kl. 01-01.30. Denne uge er jeg startet oplæring på endnu en maskine, og med Novo´s høje kvalitetskrav skal instrukserne læres præcist, og dokumentationen skal være 100% i orden. Jo, undskyldninger for træthed kan jeg sagtens finde...

Men det og bliver bare undskyldninger, og hvor forsvandt min holdning om, at ½ time er bedre en ingenting hen? 

I dag var det ved at glippe for 3. dag i træk, men denne gang fik jeg hevet mig selv op og ud af døren. Ikke nogen lang tur, men god nok til at føle, at jeg er på rette spor igen. 

Nu venter 2 uger med daghold kl. 06.30-15.

Man skal vist have lukket helt ned for nyhederne i dag, hvis man ikke ved, hvad dette billede betyder. Kevin M. er senere blev tilkendt 2. pladsen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar