tirsdag den 4. marts 2014

Ses vi i København?

Foråret er kommet, i hvert fald i følge kalenderen, for det er ikke meget, solen har skinnet og Birkerød. Vi ligger nærmest begravet i en dynge af tåge.

Forhåbentligt skinner solen over byen, især hovedstaden i slutningen af måneden, så der kommer hobevis af tilskuere til VM Halvmarathon d. 29/3. Først tænkte jeg "nej, det skal jeg ikke løbe. Jeg skal være tilskuer og se verdenseliten, og prisen er for høj (595 kr.)". Så blev løbet udbudt gennem Novo Gruppens Løbeklub til ½ pris, og jeg er alligevel endt med at ville løbe. Det er en kæmpe løbebegivenhed, og selvfølgelig skal jeg være en del af festen. Godt nok var jeg lidt sent ude, og jeg har derfor måtte købe en skadet kollegas nr., hvilket betyder jeg løber inkognito, da jeg ikke vil betale 100 kr. for en navneændring. Jeg vil bare være med :-)

Da jeg først havde sagt A, sagde jeg også B og meldte mig under fanerne som hjælper til den Expo, der afholdes i dagene op til løbet. Løbeklubben var blevet spurgt, om de ville stille med hjælpere, og vi er ca. 60 stk., der har meldt os til henholdsvis expo- og depottjeneste. 28 af os har fået plads på expo´en, og jeg skal stå på en stand tirsdag d. 25/3 samt torsdag d. 27/3 begge dage kl. 16-20. Jeg ved endnu ikke, hvad jeg skal lave, men mon ikke det er uddeling af startnr. eller goodiebag? 

Som optakt til arr. afholdes en VM Kick-off dag for hjælperne lørdag d. 22/3 med bl.a. Marc Anthony, som jeg jo også hørte til dobbeltforedrag med Rasmus Henning for ikke så længe siden. Jeg håber, at vinklen er anderledes denne gang. Ikke fordi showet var dårligt. Nej, tværtimod vil jeg gerne have mange flere guldkorn med hjem :-)

Der skal også være lidt guldkorn på bloggen, så jeg giver ordet til John Bingham 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar