lørdag den 5. april 2014

Find vej Dagen i Rude Skov

Jeg kom ikke til at løbe i Bistrup hegn som planlagt, fordi jeg i ugens løb fik en hilsen fra Lars Bergelius, om jeg ville løbe med i Rude Skov, og det tilbud kunne jeg ikke sige nej til. Lars har nemlig tidl. fortalt mig om Find vej-projektet, og dette var en oplagt mulighed for at vise mig det i praksis.

Her er lidt billeder fra et par dejlige timer i skoven, hvor ruten lød på 4,1 km, men uret viste 7,68 km, da vi kom i mål uden at finde alle poster pga. tidsmangel. Tidsrammen var kl. 13-15.

Lars finder posten langs søkanten

På vej mod næste post

"Vi skal bare gennem dette åbne område" - Hvilket åbent område??


Der var andre end os i til arrangementet i Rude Skov
Fedt at kongefamilien gør reklame for motion ved selv at være aktive

1. post er fundet. Min debut som o-løber :-)

Ud i naturen - helt ud!

Jeg var blevet advaret om høje knæløft! :-D

Tak for en herlig dag i skoven, Lars.
Kommer der en næste gang? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar