lørdag den 19. april 2014

Ladet op med ny energi :-)

Jeg er glad. Meget glad :-) 

Jeg har været sammen med de dyrebareste mennesker i mit liv: min datter, søn, svigerdatter og barnebarn. 2 døgn i Jylland hvor jeg har smidt alle vrede tanker ud og ladet op med ny energi. Holdt fødselsdag for Aksel og Marie samt været en dejlig tur i Mols Bjerge. Ikke tid til løbeture i denne omgang, men nu går jeg for alvor i gang!


Marie, Aksel, Michael og Annette på picnic i Mols Bjerge

Samsø 100 km er om 2 mdr. og jeg håber, at jeg når at blive klar. Jeg har i hvert fald været heldig i den sammenhæng i dag, hvor løbets arrangør udtrak mig som vinder af en håndholdt flaske fra Ultimate Direction. 



Jeg er nu blevet kontaktet af OK Øst Birkerød, at de har modtaget besked om det medlemsskab, jeg har vundet gennem Find vej Dagen, så jeg kan deltage i begynderkurset fra 1. maj. Jeg missede jo desværre en introdag til o-løb pga. vandskade, men der bliver afholdt et nyt på torsdag, og det planlægger jeg på at deltage i.

Bogen? Den ligger sammen med bogen om World Run I i mit kælderrum. I hvert fald indtil videre...

2 kommentarer:

  1. Dejligt indlæg med et skønt billede med Aksel i centrum - men de sidste linier er udnødvendige.

    Een og kun een er ansvarlig for dine aftaler samt dit løb i Finland og det er løberen.

    Du har været meget vigtig i mit løb fra start og det sætter jeg altid pris på - lige som bøgernes forfatter har været mere end vigtig for meget af dit løbeliv - så bevar værdigheden og læg det bag dig, sæt bøgerne hvor de hører til og det kan kun du beslutte hvor er....over and out fra en altid kær ven.

    Niels Høg Henriksen

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Niels.
      Jeg er ked af, at du mener, jeg mister værdighed, men mentalt er der ikke plads til dem i mit hjem lige nu. I stedet for har jeg valgt at placere dem et sted, der stadig tilhøre mig med mulighed for at finde dem frem igen, hvis jeg ønsker.

      Slet