lørdag den 21. juni 2014

Nyt magasin på gaden


Ved en tilfældighed læste jeg om et nyt magasin, der kom på gaden d. 12.juni Outdoor Training Træning l Udeliv l Eventyr. Navnet lyder spændende, men hvordan er indholdet? Jeg valgte at tegne et prøveabonnement med 2 blade for 30 kr. 

Det første blad er netop landet i min postkasse, og et hurtigt gennemkig ser meget lovende ud. Selv om jeg bliver svimmel af at bestige Himmelbjerget, så glæder jeg mig til at læse det 14 sider grundige tema om bjergbestigning bl.a. om sherpaerne på Mont Everest.  

Ultracykling, styrketræning med naturens vægtstænger, en test af foam rollers og naturligvis en masse små artikler om gear, mad, træning osv. Noget kan bruges som løber, men for mig er det mest af alt en mulighed for at læse om andre former for fascinerende udendørsaktiviteter.

Magasinets side på Facebook





Ingen kommentarer:

Send en kommentar