tirsdag den 24. juni 2014

Ventetid

Jeg venter stadig på svar vedr. røntgenbilledet, men lidt er der trods alt sket i sagen. Jeg har nemlig fået bevilget Supersole fra min arbejdsplads, da de skal bruges hele tiden, også i mine arbejdssko. På Novo bruger vi et mærke, som går for at være behagelige af en sikkerhedssko at være, så det er nok forkert at mig at kalde dem stive, tunge (jo, det er de) og ufleksible, men jeg kommer jo fra et fag, hvor crocs er det foretrukne fodtøj, og der er immervæk himmelvid forskel. I går havde jeg meget ondt i de sidste par timer af min aftenvagt, så jeg håber virkelig, at min fysioterapeut har ret, når hun siger, at hun kan få Supersole hjem med dags varsel og derfor bør have dem i morgen.

Jeg har afsat mit startnummer til Mini Strandparkløbet d. 2/7 og så prøver jeg at være lidt tålmodig. Ak ja...

HCA Marathon som PR-løb er jeg ved at slå ud af hovedet, men indtil videre regner jeg stadig med at stille til start. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar