lørdag den 14. juni 2014

Yeah!

Yeah, der er rigtig god effekt af chokbølgerne :-) De seneste dage har jeg gruet for at træde ud af sengen om morgenen, fordi det gjorde ondt under hælen, men i dag kunne jeg "nøjes" med lidt gener langs knysten og så absolut meget bedre end i går morges. Yeah Yeah Yeah.

Jeg har gået med livrem og seler i denne uge og holdt igen med træningen, da der skete en ændring til det lidt værre. Nu ser alting lysere ud igen :-)

Som bekendt løber jeg i tøj fra Newline (og med stor glæde), men på et enkelt punkt må jeg ty til et andet mærke, for der findes ikke en løbenederdel i deres kollektion. Lidt mere feminint end tights og lyser af sommer. Jeg er for nærig til at give omkring 1000 kr. for en Salomon-model, og derfor brugte jeg lidt tid på nettet og fandt ud af, at Zalando har et fint udvalg af nederdele, og derfor kunne jeg i dag løbe 10 km iført nederdelen fra Gore til 299 kr. inkl. forsendelse. Indertighten har en lille lomme på hver side, så jeg kan have min dørnøgle med. Kan selvfølgelig også bruges til gels, dankort eller måske en musikafspiller.

Lomme på begge sider af indertight

På skørtet er der en udgang til ledningen
hvis man har musik med på turen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar