mandag den 7. juli 2014

Ingen vej udenom

Der er ingen vej udenom en MR-scanning for at afdække mine smerter under venstre fodballe. Vibeke, min fysioterapeut, mener, der kan være tale om Mortons neurom, hvilket min læge er enig i kan være en mulighed. Jeg skal derfor MR-scannes på torsdag eftermiddag og krydser fingre for et svar i løbet af fredag. Undersøgelsen skal foretages på MR Scanning Parken, København.

Indtil resultatet foreligger, prøver jeg at udelukke tanker om sygemelding i 4-8 uger, krykkestok og alternativ træning. Men sandheden er, at skoindlæg hjalp lidt på smerterne, så jeg kan passe mit arbejde, men ellers er der ikke sket nogen bedring i de 2 uger, jeg har brugt dem. Heller ikke selv om jeg, meget disciplineret, har holdt 8 - OTTE - dages pause fra løb. Nu vil jeg have opklaret, hvad der er galt - NU NU NU!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar