mandag den 21. juli 2014

"Knæk" sagde det!

Min vanlige fysioterapeut Vibeke har ferie, så jeg kom til behandling hos Jon, som jeg ikke har mødt før. Så vi måtte igennem hele historien med smerter, MR-scanning, tidl. behandling osv. alt imens han sad og mærkede efter på min fod og tæer. Pludselig siger han: "der er noget med dit 2. led på 2. tå". Nå ja, der er vist også noget med, at 2. led er omtalt i brevet med resultatet af scanningen, som blev afsendt fra lægen til mig fredag, men som jeg ikke har modtaget endnu. 

Jon kunne mærke et forskudt led, der nærmest føltes som en kløft/revne. Leddet fik en ordentlig omgang laser, og så - puf satte han leddet på plads med et knæk. "Kunne du mærke det?" Nej, men jeg kunne i høj grad høre det! 

Jon har frarådet mig at træne i op til 48 timer, da leddet er irriteret af både den langvarige skævhed samt hans manipulation. Desuden kan jeg have flere smerter i samme periode.

Ååhhh, jeg krydser fingre, tæer, arme og ben for at dette var løsningen på mine smerter!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar