tirsdag den 15. juli 2014

Lægesnak

Så fik jeg talt med lægen. Som sagt er der intet brud og heller intet Morons neurom. Det er heller ikke fibromatosis, men arvæv (fibrose), fortykkelse af huden og måske sene-irritation. Altså intet alvorligt, men alligevel meget (!!) smertefuldt. Jeg oplever en lille bedring dag for dag, men jeg har stadig ingen fornemmelse af hvor langt tid, der vil gå, før jeg løber normalt igen. Men bare visheden om at operation ikke er aktuelt har givet mig ro. Så skal jeg nok blive løbende igen...

Jeg fik afprøvet crosstrainer, men overraskende nok var det lige så smertefuldt som løb. Startede egentligt fint, men begyndte at smerte efter 5-6 min, og jeg måtte stoppe efter 10 min. Så afprøvede jeg løbebåndet med samme resultat. Så nu tror jeg, at jeg vil prøve løbe/gå-stilen i morgen. Udendørs og i løbesko! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar