tirsdag den 22. juli 2014

Newline Athlete

Først en opdatering om foden/tåen: Det går fremad! Klar bedring efter at leddet er sat på plads. Stadig lidt ømhed, men jeg har jo også gået skævt på foden i lang tid. Jeg er stor optimist nu :-)

Indtil i går har min aftale med Newline været baseret på gensidig tillid, men intet konkret. I takt med at firmaet udvider i udlandet vælger man nu at lave en konkret aftale med sponsorløberne, der tæller både danske og udenlandske løbere. 

Urban Outfittes Herald Square, New York

Jeg er så priviligeret at være blandt de udvalgte, der får lov at forsætte med at løbe i tøj og sko fra Newline, hvilket jeg er både glad, stolt og taknemmelig for. Kontrakten er underskrevet og gælder foreløbig for resten af 2014, og fremover revurderes aftalen hvert år i januar. 

Som en del af aftalen vil jeg lægge billeder på Istagram, så jeg har oprettet en profil med navnet ultra3460 - hvad ellers? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar