torsdag den 21. august 2014

Frem med Lugtfjerner

For knapt 1 år siden skrev jeg et indlæg om Zebla´s sportsprodukter. Sportsvask er brugt for længst, men jeg har stadig Lugtfjerner stående i mit skab. I går blev den for alvor testet på sure sko!

Selv en vaskeægte sjællænder kan være nærig som en jyde, og da jeg så et tilbud om en trailsko, jeg har haft kig på et stykke tid, sat til 250 kr. og kun brugt meget få km, slog jeg til. Sælger havde skrevet, at skoen var vasket, og den så også meget fin og ren ud, da jeg åbnede pakken. Den lugtede bare mega surt!! Som en pose vådt tøj, man har glemt at pakke ud. Ærligt talt ikke en sko, jeg havde lyst til at tage i brug...

Jeg kom i tanke om lugtfjerneren, som jeg ellers ikke har brugt længe. Pift, pift, pift -> ud med indersålen, sprøjte ind i skoen og på selve sålen og så fik det hele lov at lufte på min altan i nogle timer. 

Jeg må indrømme, at jeg ikke var meget for at stikke næsen ned i skoen igen, men til min store glæde var den sure lugt helt væk. Som i helt væk! Og nu har jeg en sko, som jeg glæder mig til at afprøve så snart, at foden har det bedre :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar