søndag den 21. september 2014

Barometer

Om 1 uge skal jeg løbe H.C. Andersen Marathon. Helt ærligt, så er jeg ikke klar! Men jeg tager chancen og stiller op, fordi Christian (min datters kæreste) skal løbe sit 1. marathon. Vi har lejet en lejlighed fra fredag til søndag i Odense, og jeg ser meget frem til et par hyggelige dage sammen med de forventningsfulde, unge mennesker. 

I dag løb jeg 20 km for at teste foden, og det er ikke helt godt. Synes det er blevet lidt dårligere. Under turen kom kortvarige perioder med kraftig smerte, men det aftog igen. Værst på asfalt, lidt bedre i skoven. Ikke så heldigt at HCA er ren asfalt. Fordelen ved HCA er, at der er tale om 2 omgange á 21,1 km, så jeg har mulighed for at stoppe halvvejs, men det håber jeg ikke bliver nødvendigt. 

Barometeret for "gennemført løb" står på 50/50.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar