fredag den 3. oktober 2014

Powerweekend

Så er jeg snart på vej. Ikke mod Vejle, som jeg havde fået bildt mig selv ind, men mod Skørping i Nordjylland. Jeg ved ikke, hvorfor jeg troede, at det drejede sig om Comwell i Vejle, men heldigvis faldt jeg tilfældigvis over ordet "Himmerland" i går, og så var jeg klar over, at jeg vist var på gale veje, og så var det bare med at få bestilt færgebillet!

Programmet  er redigeret lidt indenfor de seneste uge, specielt i form af at vi bliver delt op i 2 hold, hvilket jo kan tyde på mange deltagere. Der er meldt udsolgt, men jeg ved ikke, hvor mange pladser der er til eventen. Pandelygten og trailskoene er pakket, så jeg er Ready to Go...

Jeg tager min pc med, og jeg håber, at der bliver tid til at bringe nyt undervejs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar