fredag den 14. november 2014

Weekend i Jylland

Forleden dag talte jeg lidt med min fysioterapeut om min skade i tåen. Prognosen var ikke videre opløftende: 6-7 uger hvis der er tale om et brud (og så burde tåen have været sort og blå, hvilket den ikke har været i nævneværdig grad) og længere hvis der er tale om en forstuvning med forstrækning er sener og led. Jeg lover jer, at jeg er ved at være på desperationens rand efter 14 dage uden at have løbet, og gæt selv om jeg har lavet noget alternativt...

Jeg skal afsted på weekend i Jylland, hvor planen var, at jeg skulle have løbet 6 timers løb i morgen. Nu bliver det "kun" til en dejlig lang weekend med min familie, da jeg tager afsted her til formiddag, og det bliver uden løbeskoene i bagagen. Men på mandag tager jeg altså chancen igen og tester foden/tåen af. Min eneste trøst er, at sæsonen og de mange tilbud om løb går på hæld, hvilket giver mig ro til at genopbygge formen hen over vinteren. For sæsonen 2015 må da tilhøre mig???

Mange følger Jesper Olsen, og han er i gang med sin første "rigtige" konkurrence efter World Run ll og et par års restitution. Siden mandag har han løbet 6 dages løb i Florida, og i følge resultatlisten fører han efter knap 90 timer løbet. 6 dage = 144 timer når du klikker på Timing & Results.

Fra på mandag, hvor jeg starter op igen, kommer bloggen også op på normalt niveau igen. GOD WEEKEND.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar