tirsdag den 20. januar 2015

Posten kom forbi

Jeg er vild med mine sponsorer! Ikke kun fordi jeg får lækkert løbeudstyr gratis, men fordi jeg også føler både opbakning og forkælelse som et tegn på, at de også er glade for at samarbejde med mig. Hvad mere kan man forlange? :-)

Som jeg nævnte forleden dag, har Skechers sendt et par sko til trailløb, og de kom i går. Jeg er på kursus i denne uge og er derfor først hjemme efter mørkets frembrud, så det kribler i mig for at få afprøvet dem i skoven, men det bliver desværre nok først i weekenden.


Skechers GObionic Trail
EnergySport har sendt en kasse High5 Energy+ Source, som er energidrik tilsat koffein. Koffeinen giver lidt ekstra energi i slutningen af et ultraløb. Det havde jeg aftalt med EnergySport, at jeg skulle modtage, og så er det bare skønt, når de uopfordret sender 3 pakker 4 stk. Bite Size Energy Bar med, fordi jeg lige fik nævnt, at jeg kan bruge den lille bar på mine træningsture :-)
De små Energy Bar samt andre High5-produkter kan købes på Loebeshop.dk til en god pris. Og nej, jeg har ingen sponsoraftale med butikken ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar