mandag den 2. februar 2015

"Bare" forkølelse

Min halsinfektion er nu slået over i en alm. forkølelse, og det betyder, at jeg kan løbe igen. Mens det rev og kradsede i halsen, havde jeg en fornemmelse af ikke at kunne få luft, når jeg løb, men det går fint, når der bare er tale om løbende næse :-) Det er meget individuelt, hvordan man har det med at træne, når man ikke er helt frisk, og tiden har lært mig at stole på de signaler, kroppen sender mig.

Min løbskalender for 2015 er ved at være fyldt op. Modsat tidligere, hvor jeg udelukkende løb flade løb (primært marathon og timeløb), er det nu en dejlig blanding af trail og asfaltløb. Jeg har stadig et enkelt løb under overvejelse, men da det er en længere distance, vil jeg lige se hvordan de kommende måneders træning og løb går.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar