torsdag den 12. februar 2015

Fremskidt

I sidste fik jeg løbet 74 km, og dermed er jeg langt om længe oppe på min normale træningsmængde, når jeg er skadesfri, og jeg ikke er i max. træning mod et specifikt mål. I så fald er der flere km på kontoen, 100-120 km/uge, men jeg har sjældent været over 130 km/uge. Men normalen er altså et sted mellem 70-90 km/uge.

Der, hvor det stadig halter, er tempotræningen, men jeg har valgt at starte op med at vænne kroppen til igen at træne 5-6 x uglt. og derfor i roligt tempo. Der er mange indgangsvinkler til ultra-træning, og jeg har valgt den vej, der erfaringsmæssigt virker bedst for mig.

Jeg har modtaget en mail fra Newline vedr. mit tøj til forår/sommer, og det bliver en blanding af Iconic og Imotion-serierne. Tøjet får jeg til vores sammenkomst d. 12. marts.

Jeg har vist ikke fortalt, hvem der ellers er på Team Newline Athletes:
Karsten Bukholt
Kasper Christensen
Flemming Andersson
Abdirisak Ahmed Mahamad
Christoffer Lund
Rasmus Krodal

Ingen kommentarer:

Send en kommentar