tirsdag den 24. februar 2015

"Løb som eliten"

Claus Hechmann (Hechmann Sport), der er træner for nogle af landets hurtigste løbere, har udgivet bogen Løb som eliten (linket går til Saxo, som er det billigste sted, jeg har set bogen: 215,71 kr. inkl. fragt).


Bogen er anmeldt i Ekstra Bladet i dag, og en af mine løbe-bekendte, Peter Larsen fra Hjørring, skriver flg. om bogen, da jeg spørger, hvad han synes om den: "Den er fin. Mange gode intervaløvelser. Dem vil jeg bruge til inspiration, når jeg står for træningen i klubben. Det er helt sikkert nogle super programmer, som virker, hvis man følger dem. Jeg er også tilhænger af langt og langsomt, jeg ved fra mig selv, at det virker"

I år afholder Claus Hechmann 3 temaweekender på Comwell Sport Rebild Bakker. Næste gang er d. 9.-10. maj og igen d. 10.-11. oktober: Program  
Den første weekend blev afholdt i januar, så hvis du har deltaget i denne weekend eller en af de tidligere, vil jeg meget gerne have en anmeldelse af opholdet, enten som kommentar til indlægget eller på min private mail: maybritt3460@gmail.com


Ingen kommentarer:

Send en kommentar