torsdag den 26. marts 2015

Behandling samt spændende workshop

Jeg er startet på behandlinger hos min fysioterapeut, fordi jeg stadig har gener i venstre fod (som I ved). Længdebuen er irriteret og øm, og så har 2. tåen bestemt sig for at bøje i leddet, en såkaldt hammertå. Ultralyd og massage hos fyssen, og herhjemme massage med den lille Foot Rubz Massagebold samt udtrækning af både fod og tå.

Min aftale hos Claus Hechmann er flyttet fra næste uge til i morgen formiddag, og jeg håber, at han i forbindelse med testen kan vurdere, om jeg bør have indlæg i mine løbesko. Min fys. vurderer, at jeg skal gå 1 størrelse op i sko, så det må jeg tale med Skechers om. 

Specialbutikken Løberen står for en række spændende workshops med Andreas Bube for den stærke pris af 50 kr.! Jeg skal desværre på aftenhold, når det afholdes i Lyngby, ellers havde jeg tilmeldt mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar