onsdag den 29. april 2015

En travl formiddag

Jeg er på aftenvagt i denne uge, så aftaler skal planlægges, så jeg kan sove længe, fordi jeg sjældent sover før kl. 01, men alligevel tidligt nok til at jeg ikke føler mig tidspresset, før jeg skal køre kl. 14.15.

I dag skulle jeg nå 3 ting: fysioterapi for min fod, fotosession til artiklen til Hendes Verden samt 50 minutters restitutiontur, så det er gået slag i slag fra kl. 09. Foto tog 75 minutter i kølig blæst, men heldigvis var det tørvejr under seancen. Bare 15 minutter før vi skulle begynde, stod det ned i stænger med regn. En heftig byge på omkring 5 minutter, som altså var slut da vi skulle begynde. Jeg synes, det gik fint, men jeg er ikke særligt fotogen, så jeg er spændt på at se resultatet.


Da jeg havde sagt farvel til fotografen, var det bare at starte løbeuret og nappe dagens træning. Jeg er blevet meget bedre til at overholde det planlagte tempo, også selv om det går langsomt. Jeg er flere gange blevet spurgt hvilket tempo, man skal løbe i, men jeg kan jo kun fortælle hvilket tempo, jeg skal løbe i, fordi zonerne er lagt på baggrund af min test hos Claus Hechmann. Det er muligt at tage testen som hjemme-test, men det er bare rigtig svært at presse sig selv i en hel time.

Foden er klar bedring, og jeg er tilbage på sporet i forhold til min træning.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar