fredag den 10. april 2015

Nu starter ultra-sæsonen for alvor

Mens jeg stadig er i opstartsfasen, starter ultra-sæsonen for alvor op, og jeg kan næsten ikke vente på at "komme i kamp". Jeg skæver lidt til CPH Ultra 100, men altså kun 50 km distancen, om 15 dage. Prisen på startnummer steg d. 1/4 og koster det samme på løbsdagen, så derfor venter jeg med at træffe beslutningen til ugen op til løbet. 

Som jeg allerede har omtalt, begynder VM i morgen, og det skal jeg helt sikkert følge online

På Bornholm indledes Ultracuppen med 500 løbere i Fyr til Fyr Løbet på 60 km, som jeg også vil følge via Facebook, da jeg kender en del af deltagerne. Jeg skal selv løbe nr. 2 i serien: Gendarmløbet i juni.

Til sidst vil jeg nævne et rekordforsøg. Leon Skriver Hansen stiger igen på løbebåndet til fordel for Kræftens Bekæmpelse. Han vil forsøge at slå den danske rekord på 207 km, sat af Danni Callesen, og man kan donere et beløb pr. km. han får sat ind på kontoen. Læs mere HER og HER (med oplysning om hvordan man støtter) samt Auktion for Kræftens Bekæmpelse 

Godt løb til alle, der skal i ilden i weekend, både på de korte og de lange distancer :-)


Leon og hans trofaste støtte, hustruen Karina


Ingen kommentarer:

Send en kommentar