mandag den 4. maj 2015

Årets mål

Planen var at løbe Novo Nordisk Løbet i aften, men jeg har (igen) været træt og småsløj, så jeg valgte at slappe af (sove) det meste af dagen, før min nat-uge begynder på arbejdet. 

Jeg er blevet tilmeldt Hechmann Running, og jeg skal til møde med Claus Hechmann onsdag i næste uge, hvor vi skal lave en ny test (håber på forbedring i forhold til den sidste test) samt tale om årets mål. Jeg medbringer en liste over de løb, jeg er tilmeldt på nuværende tidspunkt, og som jeg håber kan indgå som en del af træningsplanen, men jeg har også gjort op med mig selv, at hvis der er løb, som Claus siger no-go til, retter jeg ind. Og hvad er så målet? 24 timers løb i efteråret og gerne en ny PR som resultat. Ja, så er katten ude af sækken ;-)

Nye sko fra min sponsor Skechers. Model GOrun Ultra 2

2 kommentarer:

  1. ny 24 timer pr? det ved alle ikke kommer til at ske :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ved alle andre måske, men jeg gør ikke ;-)
      Det ville i øvrigt have klædt dig at underskrive med navn..

      Slet