fredag den 31. juli 2015

Romaskine

Et lægebesøg afslørede ikke årsagen til mit problem med knæet, men en alvorlig knæskade eller meniskskade skulle være udelukket. Lægen tror, at der er tale om overbelastning eller et vrid, som jeg ikke har været opmærksom på, og som forhåbentligt forsvinder igen af sig selv. Behandling: aflastning, alternativ træning, is x 2 samt Felden Gel x 2. Jeg ser, om det hjælper, men jeg tvivler lidt, for jeg har ondt konstant, også når jeg ligger med strakt ben i sengen :-(

Men nu er jeg så småt begyndt i Fitnessdk i Birkerød med crosstraineren, som jeg kender, og i romaskinen som jeg ikke kender. Jeg vil gerne afveksle bevægemønstret for at skåne knæet mest muligt, og derfor træner jeg heller ikke længere tid end max. 30 minutter. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar