mandag den 17. august 2015

Nye forsyninger fra mine sponsorer

Så er jeg tilbage fra en skøn ferie i Sønderjylland. Desværre blev det jo uden løbesko, men til gengæld blev jeg færdig med 10 dages Brufen-kur. som måske/måske ikke har hjulpet. Smerterne er i hvert fald aftaget, men ikke helt væk. Jeg har en tid hos lægen onsdag formiddag, hvilket giver mig tid til at vurdere, hvordan det går, når jeg igen belaster knæet på arbejde i aften.

Mens jeg har været væk, er der kommet en ny forsyning af Zebla Sportsvask, som jeg er meget begejstret for! Det er skønt at slippe for den sure lugt, der kan hænge i favorittøjet, fordi det bliver brugt så flittigt.

Der er også kommet efterår/vinter tøj fra Newline. Lidt af min kollektion er i restordre, men det lader jo også til, at sommeren bliver lidt længere :-) På nær en løbevest, som er fra Imotion-serien, har jeg kun modtaget tøj fra Iconic, som har et fint touch med et gyldent logo og en gylden linje på ryggen. Får vi en kold vinter, ved jeg allerede nu, at Warmtack jakken bliver et hit med det lune for. Det har Newline haft i en tidl. model, og jeg nyder det på de lange, rolige ture.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar