mandag den 31. august 2015

Siden sidst..

Det halter lidt med knæet stadigvæk, og derfor er der ikke så meget nyt at skrive dagligt, men her er lidt opdateringer siden sidst:
1. Jeg har smidt mine indlæg i skoene! Jeg fik som bekendt lavet special-indlæg pga. nedsunken forfod, men nu har jeg løbet en lille måneds tid uden indlæg, og jeg mærker ikke det mindste til foden. Jeg troede faktisk, at det var et permanent behov, men det er altså ikke tilfældet :-)
2. Jeg slås stadig med ondt på indersiden af højre knæ. Mest når jeg ligger med strakt ben i sengen, mærkeligt nok! Tidl. kunne jeg mærke mest ned langs skinnebenet, men nu er det eneste, men til gengæld virkelig ømme, punkt direkte på indersiden af knæet. Jeg håber, at det skyldes, at skaden er ved at "arbejde sig op" til udgangspunktet og dermed er på retur. Jeg løber 4-5 gange om ugen, bare 5-10 km, i roligt tempo. Bliver s** skør af at være grounded, og jeg føler ikke, at skaden forværres. Smertestillende har ikke været i brug siden 10 dages kuren.
3. I slutningen af sidste uge var jeg på et besøg hos Jesper Olsen. Jeg havde lovet at være kritiker/komme med input til hans 2 workshops for løbere, og jeg må sige, at det virker til at blive 6 spændende timer for deltagerne med både teori og praktiske øvelser. Desværre er det samme weekend som Berlin Marathon, så jeg kan ikke selv deltage. 
4. Mine 2 løb - Copenhagen Half Marathon og Berlin Marathon... Jo, jeg skal stadig deltage trods min meget begrænsede træningsmængde. Det bliver ikke hurtigt. Det bliver sikkert heller ikke kønt. Men jeg vil bare rigtig gerne deltage og naturligvis fuldføre! Jeg satser på, at min erfaring får hevet mig igennem begge løb :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar