mandag den 7. september 2015

Jeg springer ud i det!

Indenfor de seneste 24 timer er jeg blevet tilmeldt 3 løb: 1 marathon og 2 ultraløb.

Det er et par år siden, at det lokale Rudersdal Marathon V/Tor Rønnow blev afholdt sidst, men d. 8. november bliver det sociale marathonløb arrangeret igen. Før løbet sættes i gang er der et lille oplæg af ultraløber Leon Skriver Hansen, og kl. 10.00/10.30 sendes løberne afsted i 3 grupper med en sluttid på henholdsvis 4.00, 4.30 og 5 timer. Hvis der er første gang, man deltager, er det en god idé at vælge en gruppe, der løber ca. 15-20 minutter langsommere end ens normale marathontid, da ruten er forholdsvis krævende. Men det er en meget smuk rute, og det er super hyggeligt at tage det med ro og snakke med de andre deltagere, mens man løber. Der løbes med egen væskerygsæk, da der kun er 2 depoter undervejs. Pris: 150 kr. Max. 60 deltagere. Tilmeldingslink 

D. 21. november afholdes Grenaa 6 Timersløb, og som bekendt bor min søn og hans familie lige udenfor Grenaa, så jeg tager på familiebesøg og napper lige 6 timers løbet om lørdagen. Pris: 300 kr.

Til sidst valgte jeg at smide al tvivl overbord og tilmelde mig Endurance 24H til februar. Pt. er vi 6 danskere, men mon ikke der kommer et par stykker til? Vi har lavet en lille gruppe på Facebook, hvor vi koordinere rejse og ophold, så hvis nogen er med på idéen, kan man søge optagelse i gruppen. Pris: 130 euro. Rejse: Norwegian tur/retur inkl. 1 stk. bagage: 734 kr. Hotel: der er booket værelser til 3-4 personer, så det bliver ikke ret dyrt.

I går var jeg jo lidt i tvivl, men så kiggede jeg op på min væg, hvor der hænger dette skilt, og så var valget faktisk ikke så svært :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar