søndag den 10. januar 2016

Frost Cup

Jeg er glad. Rigtig glad! For det er efterhånden længe siden, jeg har følt den store glæde ved at deltage i et løb. Det er resulteret i afbud, udeblivelser eller en halvhjertet indsats, hvis jeg mødte op. Men i dag var glæden tilbage. Ikke fordi det blev en fremragende tid, for den var 10 minutter fra min bedste tid på 10 km, men det føles som om jeg har fået fred med mine "dæmoner" og bare nød at løbe igen :-)

Frost Cup er et velbesøgt serieløb, og vi var 755 løbere til start på 5 km og 10 km (fællesstart), så der er lidt trængsel i begyndelsen af løbet, men ikke noget af betydning. Pga. isglatte steder på grusstien rundt om Utterslev Mose havde arr. valgt, at vi skulle løbe på vejen (asfalt), hvilket efter min mening var en klog beslutning. Det betød, at ruten blev ca. 200 meter længere på 10 km, da man løb længere ude end den oprindelige rute, forstået som at løbe på bane 8 i stedet for bane 1 på stadion. Men det var ens for alle, og det eneste "negative" er selvfølgelig, at tiden blev lidt langsommere end en "ren", men pyt med det.

Normalt står hele mit navn på startnumret,
men i år hedder jeg åbenbart kun May :-)

Min off. tid blev 0:53:40

Ingen kommentarer:

Send en kommentar