torsdag den 7. januar 2016

Hvor står jeg lige nu?

Siden mit indlæg i går vedr. DM-ruten har der været en til tider ikke helt ren snak på min Facebookside, om ruten er kuperet eller ej. Nogle giver mig ret, mens viborgenserne siger, jeg tager fejl. Måske afhænger det af, hvilket terræn man normalt træner i, om ruten føles kuperet eller ej, og det handler måske især, om man er ude på 1 omgang eller 2 i den daglige træning, eller om man skal 17,5 gange rundt. Som jeg også skrev i går, er det en subjektiv følelse, og ligegyldigt hvordan ruten føles for den enkelte, så bliver det en fantastisk kulisse for DM :-)

Men hvad skal jeg selv?? Først og fremmest skal jeg i ordentlig form igen!! Jeg har været helt nede at skrabe bunden, men jeg er på vej tilbage fysisk og mentalt. Jeg er begyndt at løbe med musik igen, hvilket jeg ellers var gået bort fra, fordi løbeturen i sig selv gjorde mig høj, men lige nu skal der lidt hjælpemidler til. Jeg har tidligere, og jeg gør det gerne igen, anbefalet mp3-afspilleren SanDisk, der lige nu kan købes til 245 kr., og som har lang batteritid og kan afspille radio. Det er der nemlig mange mp3-afspillere, der ikke kan, og jeg er meget glad for at have muligheden for begge dele.

Jeg tager det roligt med at købe startnumre, indtil formen er på plads, så indtil videre løber jeg flg.
Frost Cup 10 km - mangler 3 afd. af serieløbet

NIKE Marathontest - tilmeldt alle 4 løb
Berlin Halvmarathon - udsolgt med 30.000 deltagere (3. april)
Spor 24  - er tilmeldt 6 timers løbet (15. maj)

1 kommentar:

  1. Vil først og fremmest ønske den genopstandne blog velkommen tilbage til livet :-)
    Hvad angår Viborg, så bliver det i hvert fald meget festlige omgivelser for DM! Jeg har løbet 12 timers på ruten et par gange, og det har været forrygende sjovt. Måske er det fordi jeg til dagligt træner i det flade Esbjerg, men jeg synes bestemt heller ikke, bakken kan negligeres helt... Alt i alt er det dog en god nyhed, nogen vil afholde DM, og jeg er da helt ked af, det ikke passer ind i mine planer for 2016.
    God vind med træning og skrivning :-D

    SvarSlet