tirsdag den 16. februar 2016

Tempotræning

Nu er det slut med at lunte afsted i et mageligt tempo. Hvis jeg vil blive bedre, skal jeg i gang med tempotræning, så jeg har fundet programmet fra Hechmann frem. Det program der sidste forår rykkede min AT med 20 sekunder på 2 mdr. Jeg er lidt i tvivl om træningszonerne, men jeg har valgt at tage udgangspunkt i den første af de 2 tests, jeg fik foretaget. Jeg tror, de passer rimeligt til min nuværende form. 

Tanken svinger stadig omkring løbet i Sæby. Der er en lille usikkerhedsmargen, om det kan lade sig gøre rent praktisk, da jeg skifter arbejde til d. 1. og det afhænger af, om jeg kan få ferie i forbindelse med løbet, men jeg regner nu ikke med, at det bliver et problem. 

Jeg er skadesfri og glad for at kunne gå i gang med seriøs træning igen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar