lørdag den 30. april 2016

Salomon Trail Academy

Salomon Trail Academy afholder arrangementer målrettet trailløb, men efter min mening kan asfaltløbere, som jeg selv, sagtens deltage.

Det blev skudt i gang i torsdags med et foredrag fra en af verdens bedste, kvindelige trailløbere Emelie Forsberg, og nu følger 4 workshops om valg af trailsko, styrketræning for trailløbere, udstyr til trailløb samt sportsernæring til trailløb. De afholdes i henholdsvis Jylland og på Sjælland, og man kan tilmelde sig udvalgte workshops.
Workshops inkl. link til tilmelding 


Personligt ville jeg gerne have deltaget i de 2 arr. om styrketræning og sportsernæring, men desværre ligger de begge i min uger med aftenvagt.

Og nu, hvor jeg er ved trail, så afholdes DM Kort Trail som bekendt i Viborg d. 10. september. Denne rute er netop blevet offentliggjort dog med forbehold for små justeringer. DM Kort Trail 25 km


Husk at sidste chance for at deltage i lodtrækningen om Zebla Sportsvask og Lugtfjerner er i morgen kl. 12.00 :-)

1 kommentar:

  1. Det trailløb er godt nok blevet populært i Danmark. Men vi har jo også masser af gode steder til det :-)

    SvarSlet